reklama

Dýchaj, kým vanie k Tebe vietor, ktorý vnáša nádej na splnenie­ všetkých­ prianí...

...vnímaj kým jej ruky nezmiznú a Ty budeš opäť tápať, dumať,čo to znamenalo, že Tvoje telo zvláštne v noci tancovalo...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)


Ja len, že v snoch
si sa mi objavila...
 

Ó, to už čím
som si miesto také zaslúžila?

Veď vieš, a stále to platí,
čas síce pokročil a späť
nič ho už nevráti! 

Plne rešpektujem,
dávno nie som tebou
natoľko opitá...

Chceš teda počuť,
čo vo mne prekvitá?
 

Len sen ťa priviedol
a dobehol si ma?

Sama cítiš, že
tiež nie si nevinná!!
 

Ruku do ohňa za mňa
nedávaj, len toľko
k tomu mám...
...snáď ešte len,
ty si bol celý ten čas sám?

O tom ti nebudem,
veď máš predsa vlastnú hlavu.
Len som ti chcel,
rád by som ťa cítil nahú.
 

V myšlienke na teba
celkom slušná predstava!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bráni ti teda nejaká
iná bludná obava?
 

Ani nie, tvoja priamosť
ma vždy bavila...

Prijímam tvoje narážky 
ako tichý súhlas
na spojenie nás!
Ostatné osobne
bol to slušný sen,
indície v skratkách pošlem...
... zatiaľ krásny deň!

Linda Bobocká

Linda Bobocká

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...životom skúšaná, ale vždy s efektom posilnenia. Energicky si idem za svojím cieľom. Milujem život a hnacím motorom je pre mňa bezhraničná láska dvoch detských duší, ktoré ma sprevádzajú na ceste životom!! Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu