reklama

Pre najkrajšieho anjela

...vieš si to Ty, kto kráča s nami, i keď sme na chvíľku mimo, si to Ty, kto úsmev nám vdýchne do tvárí, keď clivota nás obkľúči !!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)


Máme byť s tým zmierení, že v nebesiach si, 
nie tu s nami na Zemi?

My vieme, že dávaš pozor na každý krok nás,
utieraš slzy lúčmi slnka a ohrievaš, keď zúri
„životný mráz“....

Veľmi Ťa všetci milujeme
modlitbu pokoja denne venujeme...
Hoci už prešiel dlhý čas
a aj keď stratil sa Tvoj hlas,
podstata lásky v nás bije
v každom z nás kus Teba žije...


Hodnota ukrytá a s láskou vložená hoc za kratší čas,
kvitne v nás stále, i keď je všade mráz...
 

Vieš, ešte veľa mám čo by som Ti chcela,
no v túto chvíľu som náhle onemela...
...jedno však viem, že i ja takou túžim byť,
život svojich detí láskou „poznačiť“....

Linda Bobocká

Linda Bobocká

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...životom skúšaná, ale vždy s efektom posilnenia. Energicky si idem za svojím cieľom. Milujem život a hnacím motorom je pre mňa bezhraničná láska dvoch detských duší, ktoré ma sprevádzajú na ceste životom!! Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu