reklama

Ponížene prosím o životný zvrat...

Prepáčte mi anjeli, že som vás nedokázala ochrániť, veľmi by som chcela skutočnosť odvrátiť... Pokojný spánok lásky naše maličké, priveľmi chýbate ockovi aj mamičke...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Cítim sa prázdna, vyhorená žiaľom,
cítim sa smutná, sklamaná životným osudom...
Túžim ísť za nimi, objať a pritúliť k hrudi,
táto bolesť ma bude navždy v noci budiť!!
Nechcem počúvať prázdne slová, 
hoci zo srdca ich vravia blízky...
...nikto z vás nezažil ten pocit bezradný a nízky!!
Vidíte slzy, zničenú tvár, nikdy však nepochopíte môj žiaľ.
Žiaľ matky, ktorej osud najtvrdšie rany dal,
srdce rozrezal a soľ do nej vlial.
Snažíš sa byť pre mňa múr opory, k zemi ma 
ťahajú priťažké okovy.
Oči mi oslepli, počujem len málo...
...neustále pýtam sa: prečo sa to stalo?!
Vyteká zo mńa život, láska, spomienky, krása...
Smrť moja zdá sa mi ako jediná spása!
Vadí mi všetko, vnímam len svoj žiaľ,
nie som už tou ženou, ktorú si mal...
Som prázdna...ponížene prosím o životný zvrat...
Chcem v sebe opäť cítiť malinký život pulzovať...

Linda Bobocká

Linda Bobocká

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...životom skúšaná, ale vždy s efektom posilnenia. Energicky si idem za svojím cieľom. Milujem život a hnacím motorom je pre mňa bezhraničná láska dvoch detských duší, ktoré ma sprevádzajú na ceste životom!! Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu