reklama

Plačem...

Nič veľké som od teba predsa nechcela....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Plačem, potichu zadúša ma žiaľ, nad všetkým, čo život dal a hneď vzal...
Plačem, slzy zmáčali mi vankúš celý, nad všetkým čo povedali sme a nemuseli...
Plačem, spánok už vymizol zo života, ovláda ma bolesť, strach, obavy a neutíchajúca clivota...
Plačem, ponorená do seba odpovede hľadám, si pri mne a ja predsa padám...
Plačem, názory v bolesti rozchádzajú sa nám priveľa, nič veľké som predsa od teba nechcela...
Kde je tá sila, odhodlanie bojovať s nepriazňou osudu ?! Slová boli len do vetra hodené?
Plačem, keď zhasínajú lásky našej plamene...

Linda Bobocká

Linda Bobocká

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...životom skúšaná, ale vždy s efektom posilnenia. Energicky si idem za svojím cieľom. Milujem život a hnacím motorom je pre mňa bezhraničná láska dvoch detských duší, ktoré ma sprevádzajú na ceste životom!! Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu