reklama

Nejestvuje nesplnená túžba

Len bez nároku na odplatu prichádza radosť do duše vo forme, ktorá rozdúcha utíchajúcu vatru v plameň mnohých odleskov a krás :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)


Z moci úradnej sa jeden piatok skončilo tak dlho stagnujúce partnerstvo. Bolo to zvláštne, ten pocit delenia a okolnosti, zákernosti a tak...jediné čo som však cítila bol strach ako zvládnem život s dvomi deťmi, pretože vytriezvená z "manželskej lásky" som bola už niekoľko rokov. Nahodila som úsmev, snažila sa odpustiť hlavnému aktérovi a vykročila vpred za nepoznaným....
Môj život sa však uberal príliš rýchlo, no zároveň plynul prázdnotou. Niežeby som neľúbila svoje deti a nedávali mi práve moje dva životné poklady silu, ale cítila som sa nesmierne vyčerpaná fyzicky i duševne.
Rodina a priatelia pri mne stáli, no napriek ich každodennej dávke optimizmu som večer čo večer cítila neuveriteľnú ťažobu na duši. V tomto mi pomáhal rokmi overený recept...už v manželstve som sa naučila, že ak chcem prežiť, musím vypustiť zo seba všetok žiaľ. A tak som plakávala v noci potajme, až kým som nezaspala...Hľadala som sa a vo všeobecnosti som túžila rozptýliť myšlienky a nájsť hoci len kúsok, ale predsa tak túžobne očakávaný "svet" plný toho, čo v snoch sa mi neraz prisnilo.
Jeden opustený večer som sa vybrala na zoznamku vypustiť všetku nazbieranú ťarchu. Pár klikov, zopár údajov a profil bol úspešne vytvorený... Správy začali nabiehať šialenou rýchlosťou.. . až mi to prišlo čudné, koľko ľudí v mojom okolí sa nachádza na rovnakom dorozumievacom fóre a pritom boli mnohí šťastne okrúžkovaní.
Otázky vysypali asi z jedného vreca, pretože obsah bol totožný skoro v každej správe. Boli to muži rôznych vekových kategórií, vzdelania. Je pravdou, že odpovedať na každú správu neprichádzalo do úvahy už aj vzhľadom k gramatickým chybám..na tom si potrpím, hoci netvrdím, že mne sa také niečo nestane, ale nie 13 x v jednej vete. Postupne som sa preklikávala, až sa mi pod ruky dostala fotografia slušne provokačného muža. Nebol prvoplánový týpek, ale mal v očiach iskru, charizmu a môjmu telu sa tiež "pozdával"...Dookola som si pozerala jeho fotky, ale pri skúmaní profilu som natrafila na nemilú vec...obrovská diaľka medzi nami. Vlastne čo je to obrovská diaľka?! Hranice si totižto určujeme sami, podľa vlastných predpokladov zvládnuteľnosti. Každopádne nenapísala som mu prvá... Bol to on, kto sa prvý privravel, a áno, páčilo sa mi to. V mojom živote nebolo toľko času, aby som trávila dni i noci na tomto v mnohých prípadoch klamstvami pokrytom fóre. Ale vždy keď som sa logla, našla som si správu na pekný deň...a tak sme sa otvárali a diaľka medzi nami sa strácala. čoraz viac som si uvedomovala, že pri konverzácii s ním sa akosi hýbem inak, pohadzujem vlasmi...Veď takto som to neplánovala a zisťovala som, že napriek bolesti túžim objavovať nepoznané pocity... Dnes ich objavujeme spoločne, ale reálne, nie virtuálne. Pýtate si, či som sa nebála stretnúť s mužom z internetovej zoznamky? Nebála, pretože naša komunikácia bola od začiatku smerovaná priamo a vecne, nepotrebovali sme vyberať "kvalitné karty" na pár dní. Vsadili sme na čestnosť..že sa to dnes nenosí...ale nie všetci sme predsa ovce!!
Nie je obyčajný muž...svoju hodnotu, ktorou disponuje si rokmi vycibril sám. Do vienka dostal základ od rodičov, ale pracoval na sebe a hlavne pochopil "podstatu" reálneho života!!!
Jeho vonkajšia krása je popreplietaná obrovským klbkom vnútorných túžob, ktoré vo mne vyvolávajú a spúšťajú lavínu nepoznaných pocitov... Pri ňom som sa nadýchla a cítim, že opäť žijem...Neuveriteľne vkĺzol pod moju kožu, prúdi a vibruje v upokojujúcom rytme, že častokrát mám pocit, že snívam...
Je pre mňa dôkazom, že vesmír počúva naše prosby a každý dostane presne to, po čom túži, ak uverí...Netvrdím, že je dokonalý, ale v mojom cítení ho vnímam ako muža, s ktorým chcem naďalej spoznávať krásy našich duší, nehu a túžbu našich tiel...

Linda Bobocká

Linda Bobocká

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...životom skúšaná, ale vždy s efektom posilnenia. Energicky si idem za svojím cieľom. Milujem život a hnacím motorom je pre mňa bezhraničná láska dvoch detských duší, ktoré ma sprevádzajú na ceste životom!! Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu